سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت ورق ام دی اف ملامینه

قیمت ورق ام دی اف ملامینه با توجه به نوع و کیفیت آن متفاوت است.برای اطلاع از قیمت ورق ام دی اف ملامینه با کارشناسان باتجربه در این زمینه تماس بگیرید.

انواع ورق ام دی اف ملامینه و قیمت آن

امروزه خرید ورق ام دی اف ملامینه جهت روکش ام دی اف ها بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. قیمت ورق ام دی اف ملامینه با توجه به جنس آن متفاوت است. شما می توانید با خرید اینترنتی این محصول تجربه ای عالی از یک خرید را داشته باشید. برای آشنایی با ورق ام دی اف ملامینه و نحوه خرید و قیمت ورق ام دی اف ملامینه با این مقاله همراه شوید.

کاربردهای ورق ام دی اف ملامینه

ملامینه نوعی روکش است که بر روی چوب ام دی اف کشیده می شود. در این روش کاغذ نقش دار که آغشته به چسب است با حرارت و فشار بر روی تخته چسبانده می شود تا علاوه بر ایجاد زیبایی، دوام آن نیز بیشتر شود. این روکش باید به هر دو طرف ام دی اف با حرارت یکسان چسبانده شود و پس از انجام این کار باید تخته روکش شده را در جایی قرار داد تا خنک شود و دمای آن به زیر 50 درجه برسد تا بعدا دچار مشکل نشود.

کاربرد این نوع ام دی اف جهت ساخت کف کشوها، پشت کابینت‌ های آشپزخانه، رویه درها، سرویس خواب، مبلمان، تی وی رک، پارتیشن، روکوب دیوار و غرفه فروشگاه ها می باشد. از مزایای آن می توان به دوام و مقاومت بالای آن در برابر آب، حرارت و رطوبت و تنوع بالا در طرح و رنگ اشاره نمود که زیبایی این نوع روکش را نیز نمی توان نادیده گرفت.

اما این ملامینه معایبی نیز دارد مانند مقاومت کم آن در برابر مواد اسیدی و قلیایی، یکنواخت و صاف نبودن سطح آن، عدم شفافیت این نوع روکش بر خلاف روکش هایی مانند پی وی سی و اکرلیک، تخصصی بودن انجام این کار. به علت سرمایه بالای مورد نیاز این کار و ارزش افزوده بالای آن معمولا کارخانه های تولید ام دی اف خط مخصوص ملامینه کردن را دارند و آن را به مشتریان عرضه می نمایند.

قیمت ورق ام دی اف ملامینه

قیمت ورق ام دی ملامینه بر اساس اندازه آن به صورت پالت یا ورق و نوع کارخانه سازنده آن، متفاوت است. در برخی از تخته ها فقط یک طرف تخته روکش می شود که این موضوع بر روی قیمت ورق ام دی اف ملامینه تاثیر می گذارد. همچنین نوع کاغذ استفاده شده که ساده یا طرح دار است بر روی قیمت ورق ام دی اف ملامینه نیز تاثیر می گذارد.

معمولا اگر سفارش برای خرید به اندازه تریلی باشد در قیمت ورق ام دی اف ملامینه برای این منظور تخفیفی از طرف فروشنده برای خریدار در نظر گرفته می شود. قیمت ورق ام دی اف ملامینه براق سفید با سایز 16*1830*3660 به طور میانگین برای هر ورق بین 148.000 تا 155.000 تومان است .این قیمت برای ام دی اف ملامینه رنگی با سایز 16*1830*3660 بطور میانگین برای هر ورق بین 185.000 تا 226.000 تومان است. برای اطلاع از قیمت ورق ام دی اف ملامینه می توانید با کارشناسان با تجربه در این زمینه تماس بگیرید.

راهنمای خرید ورق ام دی اف ملامینه

برای اطلاع از نحوه خرید ورق ام دی ملامینه، قیمت و جزئیات دیگر در این رابطه، به سایت های فروشگاه های اینترنتی مراجعه نمایید. بهره مندی از تخفیفات ویژه، امکان تحویل در محل و از همه مهمتر تضمین اصالت و کیفیت ورق ام دی اف خریداری شده از مزایای خرید اینترنتی ورق ام دی اف ملامینه می باشد. شما می توانید با خیالی آسوده سفارش خرید ورق ام دی اف خود را ثبت نماید و یک خرید راحت و عالی را تجربه نمایید.