سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تنها چند نکته ساده برای انتخاب مبلمان منزل

 تنها چند نکته ساده برای انتخاب مبلمان منزل:

 

مبلمان منزل جز وسایل اساسی و کلیدی منزل شما می باشند که نباید ان ها را دست کم و نادیده بگیرید.

همان طور که همه ما می دانیم اولین معیاری که باید برای مبلمان منزل خود در نظر بگیرید زیبایی و راحت بودن آن است و سپس به سراغ معیار هایی چون کیفیت و با دوام بودن آن ها  بروید. با در نظر گرفتن این فاکتور ها مطمئن باشید ضرر و زیانی را متحمل نخواهید شد.

 

 مبلمان منزل و ساخت و ساز:

 

قاعدتا شما برای دکور منزل خود یک مبلمان محکم و استاندارد می خواهید. توصیه اولیه این است که از مبلمانی که دارای قاب الومینیومی به همراه خرده قطعاتی از چوب هستند خودداری کنید چرا که  دوام زیادی ندارند به جای ان از مبلمانی که قاب چوبی سخت و محکمی دارند و دارای استاندارد تعریف شده هستند، بهره ببرید.

با این حال به قیمت هایآن ها طبق انتظارات خود هم دقتی داشته باشید و از کوسن های مبلمان هم غافل نشوید ببینید که با راحتی شما هماهنگ هستند یا نه.

 

مبلمان منزل و طراحی های ان ها:

 

وفتی حرف از زیبایی مبلمان و هم پوشانی با سایر وسایل منزل می شود بدین معنا است که پارچه های به کار رفته در مبلمان با هر طرح و رنگی که هستند باید با دکور منزل جور در بیایند تا ناهماهنگی به وجود نیاید.

 

مثلا باید مبلمان با فضای خواب و اتاق خواب و یا اتاق نشیمن مناسب باشد.اما توصیه کلی این است که نوع پارچه ای که در مبلمان منزل استفاده می شود معمولا کمی تیره باشد. چرا که نحوه چیدمان آن با سایر وسایل بهتر صورت خواهد گرفت.

 

مبلمان منزل و رنگ ان ها:

 

اگر قطعه ای از مبلمان شما دارای چوب در معرض دید باشد، رنگ مد نظر دارای اهمیت فوق العاده ای می باشد. به طور مثال شما می توانید یک صندلی سنتی را با یک رنگ مناسب به صندلی مدرن تبدیل کنید. همین موضوع در رابطه با مبلمان هم صدق می کند مثلا استفاه از رنگ های قرمز و سفید کمی زنانه تر و با ظرافت تر به نظر می رسند.