سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فایل و کمد فلزی

فایل و کمد فلزی

فایل و کمد اداری یکی از لوازم مهم و ضروری در هر اداره بوده و توسط بسیاری از اداره ها مورد استفاده قرار می گیرد. کمد های اداری ابزاری هستند که برای نگهداری اسناد مورد استفاده قرار می گیرند. این فایل ها و کمد ها دارای انواع مختلفی بوده و هر کدام حجم های مختلفی را برای نگهداری اسناد و پرونده ها نگهداری می کنند.

 شما به عنوان یک کارمند برای سر و سامان دادن به پرونده ها باید دارای یک کمد و فایل اداری باشید. این ابزار به شما کمک می کنند تا به راحتی پرونده ها را در درون این کمد ها نگهداری نموده و از آن ها مراقبت نمایید.

فایل و کمد اداری فلزی

فایل ها و کمد های فلزی به شیوه ای طراحی شده اند که حالت طبقه مانند بوده و یا شامل کشو های سه تایی یا پنج تایی می باشند. این کشور ها عرض های بزرگی داشته و امکان جا دهی پرونده ها به صورت منظم و پشت هم را برای شما فراهم می کنند. فایل ها و کمد های فلزی اصولا شکل قدیمی تر بوده و هم اکنون نوع چوبی و ام دی اف آن استفاده ی بیشتری دارند. اما جنس این کمد ها از فلز بوده و برای استفاده در اداره ها مناسب تر هستند چرا که مقاومت بیشتری دارند و می توان سال های زیادی از آن ها استفاده نمود.

فایل و کمد های اداری که از جنس فلز بوده و دارای کشو هستند به صورتی طراحی شده اند که شما با باز نمودن کشو به راحتی می توانید به پرونده هایی که مرتب چیده شده اند دسترس داشته و هر پرونده ای را که بخواهید به راحتی جست و جو نمایید. نوع کمدی آن ها نیز دارای دو درب به همراه طبقاتی مخفی است که شما می توانید پرونده ها را به ترتیب از چپ به راست چیدمان کنید.