سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فایل و کمد اداری عمودی

فایل و کمد اداری عمودی

احتمالا شما به عنوان فردی که شاغل بوده و در اداره ای شلوغ مشغول به کار هستید دارای پرونده های زیادی بوده و روزانه با هزاران کاغذ و پرونده سر و کار دارید. این موضوع شاید بیشتر مواقع برای شما ایجاد سردرگمی کرده و یا به دلیل ازدحام زیاد پرونده ها برای پیدا کردن پرونده ای مجبور باشید ساعت های ساعت به دنبال یک پرونده باشید. از این رو استفاده از کمد ها و فایل های اداری امری مهم و ضروری برای شرکت ها و اداره ها می باشد. همچنین در صورتی که در منزل نیز گاهی اوقات مجبور به کار کردن می شوید بهتر است از کمد ها و فایل های اداری به منظور جلوگیری از شلوغی و منظم بودن استفاده نمایید.

فایل و کمد اداری عمودی

یکی از انواع کمد های اداری کمد های اداری عمودی هستند. کمد های اداری عمودی در نوع خود دارای خصوصیات ویژه ای هستند. کمد های اداری عمودی از سنتی ترین کمد ها هستند که در اداره ها مورد استفاده قرار می گیرند. کمد های اداری عمودی معمولا طوری ساخته و طراحی می شوند که دارای دو تا پنج کشو بوده و فضای کوچک تری نسبت به کمد های اداری افقی دارند.

در کمد های اداری عمودی با باز کردن کشو ها پرونده هایی که در آن چیده و جا سازی نموده اید به صورت ردیفی در مقابل شما قرار می گیرند. کمد های اداری عمودی یک خصوصیت ویژه ای که دارند این است که فضای کم تری از دیوار را به خود اشغال می کنند و از این جهت عالی هستند. این کمد ها برای مکان های پر رفت و آمد و برای استفاده ی روزانه و مداوم چندان مناسب نیستند و بیشتر برای مکان های کم رفت و آمد و یا منازل مورد استفاده قرار می گیرند. در صورتی که می خواهید از این نوع کمد استفاده نمایید باید ارتفاع آن را در نظر بگیرید.