سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دستگاه دورکن ایتالیایی

دستگاه دورکن ایتالیایی یک دستگاه بسیار کارآمد برای برش چوب است. دستگاه دورکن ایتالیایی از لوازم ضروری در کارگاه ها و کارخانه های کار با چوب به شمار می رود.

دستگاه دورکن ایتالیایی

دستگاه دورکن ایتالیایی یک دستگاه برش مدرن است که کار برش چوب را برای افرادی که در صنعت چوب فعالیت دارند آسان تر کرده است.

دستگاه دورکن ایتالیایی در برندها و مدل های مختلف با کیفیت های متفاوت در بازار موجود است. علاوه بر فروشگاه های موجود در شهر، دستگاه دورکن ایتالیایی را می توان به راحتی و با صرف زمان کمتر از سایت های معتبر فروش محصولات کار با چوب خریداری کرد.

معرفی دورکن و مزایای آن

دورکن ابزاری با کارایی بالا در صنعت چوب است. در واقع دورکن نوعی اره یا دستگاه برش است که برای برش صفحه های بزرگ چوبی از آن استفاده می شود.

 استفاده آسان از آن، عملکرد و کارایی بالا و دقیق دستگاه باعث شده است که این دستگاه عنوان یکی از ابزارهای مهم و ضروری تمام کارخانه ها و کارگاه های چوب را به خود اختصاص دهد. امروزه برش صفحه های چوبی بزرگ که قبلا به طور دستی انجام می شد و در واقع کار دشواری به حساب می آمد به راحتی با دستگاه دورکن ایتالیایی انجام می شود.

انواع دستگاه اره دورکن

همان طور که گفته شد اره دورکن، کار برش صفحات بزرگ به صورت خاص و زاویه دار و منحنی را انجام دهد. دستگاه دورکن ایتالیایی در 2 نوع ساده و مکانیکی در بازار موجود است. در نوع ساده دستگاه دورکن ایتالیایی، تعیین زاویه اره اصلی و اره خط زن توسط دست به وسیله لوازمی مانند گونیا انجام می گیرد اما در نوع مکانیکی آن این کار توسط نمایشگر لمسی که روی اره دورکن قرار دارد انجام می پذیرد. طبیعتا دقت و کارایی اره دورکن مکانیکی از اره دورکن ساده بیشتر است.

دستگاه دورکن ایتالیایی علاوه بر این، بر اساس حرکت خود روی چوب به 3 نوع ریلی، واگنی و لوکوموتیوی تقسیم می شود. در واقع با این تقسیمات کاربرد اره دورکن تغییر نمی کند و تنها با به روز تر شدن و با تولید مدل های جدید کارایی این اره بیشتر می شود. یکی دیگر از مزایای اره دورکن این است که کار با آن نیاز به تخصص و مهارت خاصی ندارد و هر کسی می تواند به راحتی از آن استفاده کند.

خرید دورکن ایتالیایی

 کارایی بالای دستگاه دورکن ایتالیایی باعث شده است که این وسیله یکی از واجبات هر کارگاه چوب به شمار بیاید. گفتنی است که دورکن های ایتالیایی از دورکن های بسیار باکیفیت موجود در بازار است. دستگاه اره دورکن به نسبت کیفیت، اندازه، مدل و برند آن دارای قیمت متفاوتی می باشد. اره دورکن ایتالیایی از اره های پرطرفدار در بین افراد پر سابقه در صنعت چوب است چرا که کیفیت و کارایی بالای آن برای این افراد ثابت شده می باشد.

قیمت اره دورکن ایتالیایی به نسبت کار و کیفیت آن بسیار معقول است. در واقع پرداخت قیمت بالا در ازای کار موثر چندین ساله پیشنهاد ما به شما است چرا که هرگز نباید کیفیت را فدای قیمت کرد.

برای خرید دستگاه دورکن ایتالیایی همانند سایر اجناس می توانید به 2 روش اینترنتی و یا مراجعه حضوری به فروشگاه ها اقدام کنید. خرید اینترنتی دستگاه دورکن ایتالیایی به دلیل صرفه جویی در وقت و هزینه و همچنین به دلیل دسترسی آسان به تعداد زیادی از فروشگاه ها و راحت بودن مقایسه قیمت در آن، بسیار بهتر از خرید حضوری خواهد بود.

همچنین می توانید از طریق اینترنت به راهنمای خرید دستگاه دورکن ایتالیایی نیز دسترسی پیدا کنید. در هنگام خرید دستگاه دورکن ایتالیایی باید توجه داشته باشید که فروشگاه و یا سایتی که از آن خرید می کنید معتبر باشد و برای محصول گارانتی و یا خدمات پس از فروش ارائه دهد