سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دستگاه دورکن اتوماتیک

به آسانی بهترین نوع دستگاه دورکن اتوماتیک را از ما بخرید . می توانید با مطالعه راهنمای خرید دستگاه دورکن اتوماتیک بیشتر با آن آشنا شوید

راهنمای خرید دستگاه دورکن اتوماتیک

از جمله لوازمی که می تواند بهره وری شما را در محیط کارگاه نجاری تان افزایش دهد دورکن ها می باشند. این وسایل در انواع مختلف در بازار موجود می باشند که هم اکنون نیز دستگاه دورکن اتوماتیک یک نمونه پیشرفته و کامل این وسایل برای استفاده در محیط کارگاه می باشد.

دستگاه دورکن اتوماتیک

این دستگاه ها بر خلاف سایر وسایل که لازم است حتما شما به عنوان یک اپراتور تمام مدت پای آن بایستید و خودتان چوب را برای دور کنی حرکت دهید؛ کامل به طور اتوماتیک کار می کنند. شما به راحتی می توانید با استفاده از برنامه های نرم افزاری این دستگاه را کنترل نمایید. از همین رو است که بهره وری دستگاه دورکن اتوماتیک از سایر مدل های دورکن بیشتر می باشد.

انواع دستگاه دورکن اتوماتیک

اگر بخواهیم از نظر مدل ها و برند های مختلف برای دستگاه دورکن اتوماتیک این وسیله را بررسی کنیم باید بدانید که چند برند بزرگ در این زمینه وجود دارند که می توانید بهترین نوع دستگاه دور کن را از آن ها خریداری نمایید. همچنین انواع مختلفی از این دستگاه ها نیز وجود دارند که تفاوت آن ها در بخش های سخت افزاری و نرم افزاری می باشد.

 برای نمونه برخی از مدل ها می توانند تنها با برنامه ای که به دستگاه می دهید ریزه کاری های مختلفی را انجام دهند برخی نیز بیشتر مناسب برای کار های کلی تر می باشند. معمولا این دستگاه دورکن اتوماتیک بسته به نوع پیشرفته بودن سیستم به کار گرفته شده در آن قیمتش نیز افزایش می یابد.

بخش های مختلف دستگاه دورکن اتوماتیک

انواع دستگاه های دورکن به طور کلی از بخش های زیر تشکیل شده اند:

موتور: این بخش از دستگاه قلب آن می باشد که با استفاده از برق کار می کند. برای اینکه بتوانید از بین مدل های مختلف این دستگاه ها یکی را انتخاب نمایید باید حتما توان موتور آن را در نظر بگیرید. اگر می خواهید کار با تعداد زیاد در روز تحویل بدهید به یک موتور قدرتمند نیازمند هستید که البته همین مورد مصرف برق کارگاه شما را نیز بالا می برد.

ریل دستگاه این بخش از دیگر قسمت های مهم دستگاه دورکن اتوماتیک می باشد. شما باید ابتدا انتخاب نمایید که طول ریل شما چه قدر باشد که همین امر نیز بستگی به ابعاد چوب هایی دارد که می خواهید دورکنی کنید.

·         میز پشت گونیا

·         گونیا

·         نگهدارنده ورق

·         میز برش جلو

·         گونیای وسط ریل

·         سیستم کنترل خودکار

·         نمایشگر دستگاه

خرید دستگاه دورکن اتوماتیک

حال اگر تصمیم دارید تا یکی از این وسایل را برای کارگاه خود خریداری نمایید می توانید به سادگی این کار را از سایت ما انجام دهید. امکان خرید اینترنتی دستگاه دورکن اتوماتیک به سادگی برای شما فراهم می باشد تا بتوانید انواع مختلف این دستگاه ها را مشاهده کرده، ویژگی های هر یک را بخوانید و بتوانید هر یک را با هم مقایسه نمایید.

پس از اینکه راهنمای خرید دستگاه دورکن اتوماتیک را مطالعه کردید می توانید با چند کلیک ساده دستگاه مد نظر خود را خریداری نمایید. این اطمینان نیز به شما داده می شود که بهترین کیفیت را در برابر ارزان ترین قیمت پرداخت کرده اید و لازم نیست نگران کیفیت و بهره وری دستگاه خود باشید. زیرا تمام وسایل دارای گارانتی معتبر مربوط به شرکت سازنده می باشند.