سفارش تبلیغ
صبا ویژن

گالری لوستر

گالری لوستر

گالری لوستر لامورینا در شهر ونیز شامل محصولات چشم نوازی از لوسترهای آویز و سقفی و همچنین دکورهای شیشه ای زیبا است.

در دهه ی شصت کارخانه کوچک شیشه سازی به نام کوره مورینا توسط گروهی از استادکاران این فن تاسیس شد و این هنر 1000ساله را درشهر سنتی ونیز، پر رنگ تر از قبل کرد.در سال 1974 این کارخانه توجه خانواده ی میلانی را به خود جلب کرد که در همان زمان به تولید چراغ و روشنایی چه از نوع شیشه ای یا فلزی اشتغال داشتند.مالکان جدید در عین اینکه به این هنر سنتی اعتقاد داشتند،تلاش کردند که با استفاده از ایده های مبتکرانه کارخانه مورینا را مدرنیزه کنند که البته این ابداعات به بار نشست و لامورینا به برندی جهانی تبدیل شد و پای خود را در خانه های سراسر جهان باز کرد.

لامورینا که از پیشروان تولید لوستر وروشنایی در جهان است،برای تولید محصولات چشم نوازش از تکنیک هایی استفاده می کند که در سنت شهر ونیز گذشته خود را دارد. اما چگونه این زیبایی ها خلق می شوند؟ تکنیک دمیدن در شیشه در عین سادگی ظاهری اش امری بسیار پیچیده است و مستلزم هنر و شکیبایی بسیار است.برای اینکه بتوان شیشه را از توده ی بی شکل اولیه اش خارج کردو به آن شکل داد،باید دمای شیشه را به 1200 تا 1500 درجه ی سانتیگراد رساندتا به شکل مایع در بیایدو سپس آن را باد کرد و به باریکی نخ کشاند،با قیچی مخصوص برش زدو به شکل دلخواه در آورد و درنهایت تا سرد شدن آن منتظر ماند.نهایتا در پایان این مرحله آنچه که باید خلق شود دیگر در اوج زیبایی ایجاد شده است.

لامورینا از لامپهای سقفی و آویزها گرفته تا چراغهای دیواری و لوسترها را تولید می کند که در طرحهای مختلفی چون ونیزی ، کلاسیک ، مدرن وهنری ساخته شده اند.علاوه بر این تولیدات روشنایی ، لامورینا محصولات زینتی و دکوری شیشه ای چون مجسمه ، گلدان و ... هم تولید و عرضه می کند. در این دسته از محصولات ، تعداد محدودی از آثار هنری signature collection هم با همکاری هنرمندان درجه یک و استادان این حرفه برای تزیین دکوراسیون مشتریانی ساخته می شوند که خواهان اثری منحصربه فرد هستند. oscar tuquets , santachiara, paolo deganello از هنرمندان بزرگ این مجموعه اند که همراه با کارگاه studio sottsass تعدادی از منحصربه فردترین آثار دکوری ساخته شده از شیشه را خلق کرده اند.

 ذخیرهگالری لوستر

مدل venziano بر اساس یکی از طرحهای کلاسیک ساخته شده است و با استفاده ازرنگ پردازی مبتکرانه و مدرن با رنگهای قرمز،آبی، مشکی،سبز،سفید ، کهربایی، صورتی و چندگانه روانه بازار شده است.این لوستر 6 شاخه است و البته در صورت سفارش تا 36 شاخه هم از آن تولید می شود. مدل glamour دارای طراحی ظریف وکلاسیکی است که بیشتر در حال و هوای دکوراسیون فضاهای مینیمال تناسب پیدامی کند.رنگ سبز اسیدی یا نارنجی گداخته آن بسیار جالب توجه است و شادابی عمیقی به فضای دلخواه شما می بخشد. یکی دیگر از محصولات جالب لامورینا،کاشیهای شیشه ای هستند که در رنگهای بسیار متنوع و گیرا تولید شده اند و چهره ای متفاوت به فضا می بخشند.