سفارش تبلیغ
صبا ویژن

لوسترکریستالی

لوسترکریستالی

شرکت اتریشی سواروسکی یکی از تولیدکنندگان پیشروی جهان در زمینه ی تولید کریستال های خرد شده و ریز است.برنامه ی تولید این شرکت برای بخشهای مشترک نورپردازی و معماری عبارتست از :فیبرهای نوری کریستال ،قابهای کریستال ، چراغهای کریستالی و...

لوستر رومیزی کریستالی سواروسکی با نور محیطی ، یکی از آثار خلاقانه ی طراح آمریکایی Theo Richardsonمی باشد . وی در طراحی این لوستر رومیزی جذاب از زیبایی ذاتی کریستال در پرتاب نور به روشهای غیر منتظره در فضا و نیز از فرم اشکال منشوری که به صورت تصادفی منعکس کننده نور هستند استفاده کرده است.صرفنظر از محیط اطراف هم مولد نور بکار رفته در لوستر و هم نور روز هردوی آنها جلوه ویژه ای به این لوستر رومیزی بخشیده است.

این لوسترکریستالی زیبا یک نوع جدید از کالا برای خانه های آینده است و درواقع یک محصول جدید کریستال، اما شبیه به یک محصول آنتیک و قدیمی است.یکی از دلایل محبوبیت و جذابیت این محصول سایز مناسب و امکان حمل و نقل آسان آن می باشد. با توجه به اینکه در حال حاضر نیمی از جمعیت جهان در مناطق شهری زندگی می کنند و فضاهای زندگی آنها کوچک است بنابراین امکان نصب لوسترهای بزرگ و حجیم برای آنها وجود ندارد. لذا اکثر افراد به دنبال لوستری با سایز کوچک هستند که به راحتی بتوانند آن را جابه جا کنند و نیاز به صرف وقت و هزینه زیاد نداشته باشند.طراحی این لوستر بگونه ای است که فقط کافیست که روی یک سطح صاف قرار داده شود و نیازی به آویزان کردن آن نیست در ضمن حمل و نقل آن نیز سریع و آسان است.

جهت سیستم روشنایی این لوستر زیبا از لامپهای فلورسنت یا LED استفاده شده است.نتیجه ی ترکیب کیفیت ذاتی کریستال و قدرت لمس نشدنی نور، لوستر رومیزی درخشان زیبایی است که تصاویر آن را مشاهده می کنید.