سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید دستگاه دورکن

در خرید دستگاه دورکن باید به نکات بسیار مهمی توجه نمود. برای خرید دستگاه دورکن انتخاب برند، ویژگی های دستگاه، قیمت و فروشگاه مورد نظر اهمیت دارد .

خرید دستگاه دورکن

امروزه خرید دستگاه دورکن از طریق سایت های اینترنتی و فروشگاه های مجازی امکان پذیر شده است تا مشتریان عزیز از سراسر کشور بتوانند از این طریق در کمترین زمان ممکن این دستگاه را تهیه کنند و از آن استفاده نمایند. در این مقاله می خواهیم در مورد مزایای استفاده از دستگاه دورکن اطلاعاتی بیان نماییم  چنانچه شما هم قصد خرید دستگاه دورکن را دارید ابتدا مطالب این مقاله را مطالعه کنید.

دستگاه دورکن

یکی از ابزار پیشرفته و ضروری در کارگاه ها و شرکت های تولیدی مصنوعات چوبی، دستگاه دورکن است که برای برش قطعات بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

این دستگاه به وسیله تیغ اره اقدام به برش قطعات می‌کند. توجه داشته باشید که مهمترین مزایای خرید دستگاه دورکن و استفاده از این دستگاه برش قطعات با سرعت بسیار بالایی به اندازه دقیقی می باشد، همچنین این دستگاه مجهز به سیستم هدایت کننده روان است که موجب می شود بتوانید به راحتی قطعات را برش بزنید؛ از طرفی دستگاه دورکن مجهز به یک گیره است که موجب می شود قطعات بهتر نگهداری شود.

از دیگر اجزای مهم این دستگاه می توان به موتور اصلی، ریل دستگاه، میز پشت گونیا، گونیای پشت اره، میز برش جلو و گونیای وسط ریل اشاره کرد. دستگاه فوق برای برش زدن قطعات در زاویه‌ای بین 0 تا 45 درجه که حالت فارسی باشد کاربرد فراوانی دارد و از این رو خرید دستگاه دورکن روز به روز افزایش می یابد.

انواع دستگاه دورکن

دستگاه دورکن چوب دارای انواع متعددی است و برندهای متفاوتی نیز دارد از اینرو در هنگام خرید دستگاه دورکن باید دقت زیادی شود. این دستگاه می‌تواند در انواع بزرگ و کوچک در اختیار مشتریان قرار بگیرد که در این میان دورکن های مخصوص صفحات بزرگ که از نوع واگن‌ها ریل دار می باشند از نظر کارکرد بسیار راحت و مناسب است، زیرا طراحی آنها برای کار بر روی صفحات بزرگ می باشد و سرعت عمل آنها در اجرای کار بالا است.

 توجه داشته باشید که برای راه اندازی یک کارگاه کابینت سازی بهتر است اقدام به خرید دستگاه دورکن بزرگ نمایید زیرا در دستگاه های کوچک صفحات چوب ام دی اف به صورت کامل بر روی دستگاه قرار نمی گیرد که این امر باعث می شود مدت زمان ساخت کابینت طولانی تر شود و از نظر اقتصادی نیز مقرون به صرفه نمی باشد.

خرید اینترنتی دستگاه دورکن

اگر تمایل دارید که با راحت ترین روش ممکن اقدام به خرید دستگاه دورکن نمایید می توانید روش اینترنتی را برگزینید، زیرا در این روش دیگر نیازی نیست از منزل خارج شوید بلکه می توانید تنها با وارد شدن به سایت معتبر و فروشگاه مجازی که عرضه دستگاه دورکن را بر عهده دارند اقدام به تهیه این محصول کنید.

توجه داشته باشید که یکی از مزیت های خرید دستگاه دورکن به صورت آنلاین قیمت بسیار مناسب آن می‌باشد زیرا در این روش واسطه ها و دلالان از میان برداشته شده است و افراد می‌توانند محصول را با قیمت واقعی آن از تولید کننده خریداری کنند، همچنین در این سایت ها خرید اقساطی دستگاه دورکن برای مشتریان فراهم شده است.

نکته حائز اهمیت دیگری که وجود دارد این است که راهنمای خرید دستگاه دورکن توسط مشاورین و متخصصین این سایت ها امکان پذیر است و مشتریان می توانند جهت خرید دستگاه دورکن و شناخت انواع آن از مشاورین این سایت ها کمک بگیرند و بهترین نوع این دستگاه را خریداری کنند.